Translate

onsdag 23 november 2016

Mina Sweetpea Pods


Efter mönstret "Sweetpea Pods" från "Lazy Girl design" har jag sytt mig två små "gömmor". Valde att sy dem i småmönstrade tyger från Kaffe Fassett.

Mitt inlägg länkas i dag från "The Quilting Rom with Mel" som visar "Fiber Tuesday" för oss.

Och från "Freemotion by the River" länkas inlägget, där de har "Linky Tuesday".

Samt från "Esther´s Blog" finns en länk, där hon har "WIP´s On Wednesdays".

Även från "Sew Fresh Quilts" länkas mitt inlägg, och där kan vi se "Let´s Bee Social!".

4 kommentarer:

  1. Your cute little pea pods are very pretty. Love the fabrics that your chose.

    SvaraRadera
  2. Love your pea pods! Very pretty fabrics!
    Hugs,
    Barbara x

    SvaraRadera
  3. Jättesöta din trevliga förvaringar!

    SvaraRadera