Translate

måndag 26 september 2016

Jeanskasse med segelbåt på


Jag har sytt ett par segelbåtar i "Paper Piecing", och återanvänt bitar av gamla jeans till en kasse. Min jeanskasse ser exakt likadan ut på båda sidor.

Mitt inlägg länkas i dag från bloggen "Bambisyr med sin Quiltglädje". Där Eva-Brit har sin "Visa och berätta måndag".

Inlägget länkas också från bloggen "Modern Cologne Quilters", där det är "Modern Patch Monday".

Och så länkas mitt inlägg från bloggen "Love Laugh Quilt" som har "Monday Making".

Även från bloggen "Em´s Scrapbag" länkas inlägget där det är "Moving It Forward Monday".

Inlägget länkas också från bloggen "Quilting is more fun than Housework..." där det nu är "Oh Scrap!"

Från bloggen "Coking Up Quilts" länkas mitt inlägg också.

Samt från bloggen "Patchwork Times" länkas det med.

5 kommentarer:

  1. Underbart härlig kasse! Kram Kerstin

    SvaraRadera
  2. Tack för din länkning och med den all inspiration du ger oss idag på Visa och Berätta måndag!!

    SvaraRadera
  3. Härligt med återvinning. Snyggt också :)
    Må så gott

    SvaraRadera
  4. Koselig veske :) Kjekt å sy papirsaum.

    SvaraRadera