Translate

måndag 27 april 2015

"Trots allt" löpare


Sydde ihop några remsor och gjorde små block som "inte blev som jag tänkt mig". Men.....det "fick bli en liten löpare" av de här blocken, som nu pryder sin plats i rummet trots allt.

I dag länkas mitt inlägg från bloggen "Bambisyr med sin Quiltglädje". Där Ni kan se Eva-Brits "Visa och berätta måndag" och låta Er inspireras av diverse andra länkade inlägg. Och jag hoppas att mitt inlägg kan inspirera Er alla till att "göra någonting av misslyckade projekt"!

5 kommentarer:

  1. Den blev ju hur bra som helst. Väldigt fina färger.
    Mia

    SvaraRadera
  2. En verklig vårig inspiration du bjuder oss alla på idag på Visa och Berätta måndsg!Tack för din länkning!Bambikram

    SvaraRadera
  3. Jättefin vårlöpare! Ibland blir det så bra fast det inte blev som tänkt! :-)

    SvaraRadera
  4. Väldigt fin "misslyckad" löpare 😃
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin! Gillar färgerna.

    SvaraRadera