Translate

måndag 9 mars 2015

Kvadratlöpare


I Fat Quarter nummer 1 från år 2010 finns ett mönster på en väggbonad designad av Bengt & Catharina Svenningsson som heter Kvadratkvilt. Med utgång från det mönstret har jag sytt min löpare.

I dag länkas mitt inlägg från bloggen "Bambisyr med sin Quiltglädje". Där kan Ni se Eva-Brits "Visa och berätta måndag" och bara hänföras av allt vackert som visas. Hoppas att jag på detta viset kan inspirera Er till att "fastna för ett mönster" men "göra om det" till något användbart för Er.

9 kommentarer:

  1. Den var verkligen lyckad. Kanonfin.

    SvaraRadera
  2. What a beautiful interesting patern!!! A beauty. Congrats.

    SvaraRadera
  3. Verkligen toppensnygg!!!
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg, stilren! kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Den quilten kommer jag ihåg och din variant blev ju såå fin!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Visst är det härligt att få till det 'som man vill'
    Snygg är det dessutom

    SvaraRadera
  7. Med en underbar duk INSIRERAR du med idag på Visa och Berätta måndag och länkning dit tackar jag för/Bambikram

    SvaraRadera