Translate

söndag 29 juni 2014

Min blogg 2 år


I dag är det två år sedan de första inläggen gjordes här på Dollandesign. Det är spännande att ha fått kontakt med Er "där ute i cybervärlden", tycker jag.
Jag är nu intresserad av om det är något av det jag sytt och visat Er som Ni "minns speciellt från de två åren som gått"?
Fundera och skriv en kommentar om Ni tycker att Ni har "något att skriva" som svar på min fråga.
Jag "håller utkik" efter kommentarer fram till och med söndagen den 6 juli. Under måndagen lottar jag slumpmässigt ut bland Er som skrivit en kommentar ett par tygbitar. Och på tisdag den 8 juli presenterar jag de av Er som kan vänta sig ett mjukt brev från mig.

13 kommentarer:

  1. Grattis till 2 år med bloggen.
    Jag gillar dina naturbilder mm,
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Svaret kom direkt på din fråga!!...din underbart vackra Japanese Jigsaw quilt!!!
    Stort grattis till dig Dolores!!Bambikram

    SvaraRadera
  3. Grattis till de två första åren.
    Jag tycker om Dina små kluriga funderingar.

    SvaraRadera
  4. Grattis på tvåårsdagen. Dina fina bilder och kluriga formuleringar gillar jag jättemycket.

    SvaraRadera
  5. Hei!Gratulera masse med dine 2 år i blogverden,hvor en blir kjent,utforske hverandres ideer,får eg også til dette?,se på alt det flotte som blir skapt rundt om,og tanker i hverdagen,som du er superflink på!Det eg husker mest på din blog,var da du og Majas Paradis,kan hende flere sendte noen stoffstykker til hverandre,og dere skulle sy noe utav det dere fikk.Det synest eg virket spennende,og flotte ting ble det utav det,mars 2014.Og så er du den fra "utlandet" som har trofast gitt meg hyggelige kommentarer på min blog.Eg har ikke enda klart å få deg fram i lyset på bloglisten ,men har deg når eg logger meg inn,surrer det bare til på data.Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvaraRadera
  6. Grattis till 2år. Det jag kommer att tänka på är quilten mina smulspår från11/6-13.
    Den är så fin. Du skriver så bra och har så fina bilder till.

    SvaraRadera
  7. Gratulerer med 2 årsjubileum! Her er jeg innom ofte, for jeg syns det er like spennende hver dag å se hva du vil dele med bloggvennene dine. Nå har jeg tatt et tilbakeblikk, og jeg syns den "Rosa-grå duken" som du postet 25 januar i år er vakker. Lekre farger og den store blomsten gjorde den perfekt. Vil også takke for alle flotte kommentarer du legger igjen på bloggen min. :-)

    SvaraRadera
  8. Jättegrattis på 2-års dagen! Jag älskar dina finurliga funderingar som du har så många av men även dina vackra alster som du visar oss.
    Kramisar

    SvaraRadera
  9. Grattis! Jag gillar att du skriver ofta och du skriver kortfattat, med mycket klurigheter..
    Och så förståss allt fint du visar upp både bilder och syalster...+ att du kommenterar så flitigt i bloggar..Kram Immi

    SvaraRadera
  10. Gratulere så mye med 2 år som blogger :-) Du har en kjempefin blogg hvor du viser så mye spennende og forskjellig og jeg er veldig imponert over de flotte naturbildene dine. Flittig er du som legger ut noe hver dag, og med koselige og tankefulle tekster. Takker også for at du er så flink å kommentere på bloggen min :-) Lykke til med videre blogging :-)

    SvaraRadera
  11. Gratulerer med 2-årsjubileum!
    Du har en fin blogg som jeg er innom nesten hver dag. Liker dine korte, ofte tankevekkende innlegg. Lykke til videre!
    Takk for alle positive tilbakemeldinger jeg får på min blogg!

    SvaraRadera