Translate

söndag 8 december 2013

De 500 första inläggen


Det var trettioen av "mina vänner i cybervärlden" som skrivit en kommentar på grund av att jag "firar mina femhundra första inlägg" här på bloggen.
Bland Er "drog jag lott" och så fort Ni har mailat Ert namn och adress till mig postar jag ett brev till Er innehållande lite av dessa två tyger.

Mimlans mums
Lappe-Grete
Eliot syr
Quilt och Söm

Ett brev levereras av brevbäraren i Norge och tre blir levererade av brevbärare här i Sverige.

12 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne! Du finner så mange herlige tøy! Stilig med kjoler og symønster på, og så artig å ha det fargerike trådsnellestoffet sammen med det.
    Ha en fin adventssøndag! :-)

    SvaraRadera
  2. Gratulerer til vinneree av tøffe stoff!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna! Fina tyger får ni.

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med 'jubileet' - og gratulerer til vinnerne! Kjempefine stoffer!!!

    SvaraRadera
  5. Gratulerer til alle vinnerene! Så flotte gaver:-) Lykke til videre for deg, Dollandesign!

    SvaraRadera
  6. Men Tack! Så roligt, jättefina tyger. Jag mailar på en gång!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnarna!
    Måste fråga dig var du köpt tyget med mönstren och texten?
    Så snyggt!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag fattade tycke för detta tyget direkt när jag såg det, och har köpt en bit till mig själv också.
      Tyget är köpt hos Eva på Quiltameva i Malmö.

      Dollandesign

      Radera
  8. Stort tack, det var ju trevligt att vara en av vinnarna, kom dock inte fram på din mail-adress.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju bekymmersamt att Du inte kom fram på min mail.
      Men nu har jag sänt ett mail till Dig som Du kan "svara" på.
      Hoppas vi får kontakt.

      Dollandesign

      Radera
  9. Nu har jag skickat ett mail till dig! Vilka fina tyger..jag kan knappt vänta!
    Planerar själv något liknande när jag snart har haft 10000 besökare.
    Kram från Katti

    SvaraRadera